viernes, 18 de enero de 2008

Nire Balorazioa

Hasiera batean, nire lana haur etorkinei buruz egin nai nuen, baina informazioa bilatu nuenean, pentsatu nuen hezkuntzari eta euskarari bururz egitea, gai zehatzagoa zelako.

Gai hau egitea asko gustatu zait, batez ere gaur egun gertatzen ari den arazo bat delako eta horaindik jendea ez da jorratu.

Nire ustez, lana nahiko zuzena izan da, hau da, gaure egun dauden arazoei buruz hitz egin dut gehien bat, nire bloga irakurtzen dutenek etorkinei buruzko gaurko bizitza ikusteko.

Beraz, nire lana bukatutzat ematen dut eta espero dut zuen gustokoa izatea. Zerbait txarto egotekotan adierazi mezedez.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Pena da gero behin lan batekin hasita horren bizkor amaitzea

jone miren dijo...

Ez dut ulertzen zergatik esaten duzun hori, bloga amaitu nuen egun horretan azterketak nituelako. Erantzun mesedez